Friday, April 29, 2011

Setahun sudah berlalu rupanya....

Sedar tak sedar anak dara ku dah berusia setahun rupanya..29 April 2011....rasa macam sekejap je...




Dah pandai jalan, pandai panjat sana sini, pandai kacau abang dia...dan macam macam lagi lah...tapi yang paling penting...Munirah masih lagi menyusu SUSU IBU sepenuhnya....


Bila anak kedua ni cabaran dia ialah nak kawal pemakanan dia lah, ialah si abang mesti nak makan ais krim , gula2, keropok dan macam2 lagi lah..si adik mesti nak juga...kalau tak bagi memang melalak lah....anyway, ni gambar masa dia dok asyik mengadap ais krim pada usia setahun.....















1 comment:

  1. happy bday munirah! mintak kt umi kek besar tau hehe

    ReplyDelete